czwartek, 13 czerwca 2013

WARSZAWA - STOLICA POLSKI.

ŚWIATOWO! 
To już nie artyzm - to rozpacz. 
Aczkolwiek nie jestem w stanie zdecydowanie ustosunkować się do takiego stanu rzeczy. 
...Jednakowoż troszku mnie to bawi.




A teraz załączę pewne dzieło, z którym zapoznała mnie pewna Pani profesor z Warszawy. 
Proszę się nie śmiać, ponieważ to już jest tekst historyczny!

Armia nasza jest zwycięska 
Alfons jest to k* męska 

Berlin miasto w Niemczech leży 
Burdel - zakład dla młodzieży 

Cytra przyrząd jest do grania 
Cycki - przyrząd do macania 

Deska wygląd ma kanciasty 
Dupa - przysmak pederasty 

Egipt jest krainą bajek 
Eunuch jest to chłop bez jajek 

Fajka służy do palenia 
Fallus zaś do *lenia 

Gwoździe służą do wbijania 
Gó.. jest produktem srania 

Huzar jest to żołnierz konny 
*j nie zawsze bywa wonny 

Ibis jest to ptak ponury 
Indyk często *bie kury 

Księżna jakaś pali haszysz 
K*wy ch*em nie nastraszysz 

...


Wiem, trochę Was zdziwiłam. Powinien być cały alfabet. Pani prof. dalej nie odważyła się nucić przy obrządkach kuchennych - pojawił się mąż. Również w internecie ciągu dalszego nie odkryłam. Więc - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie. Historię trzeba pielęgnować...
Byłam w szoku i to bardzo ciężkim, głębokim, wszechogarniającym (...) gdy niepozorna Pani 60+ takie kwiatki zaintonowała.
To takie piękne, że nieustannie można się zdziwić kimś, prawda?
I, że można nieustannie na nowo odkrywać Warszawę. 
Oh, wspaniałości!
Nie ma granic poznania. 

Kłaniam się - nieustannie zdziwiona - ja, Modliszka. 



4 komentarze:

Joanna von Mruff pisze...

Wieś Warszawa śpiewa i tańczy :)
obejrzyj to poniżej:
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,z-milosci-do-miasta-gotowismy-posolic-nawet-prage,90156.html

Joanna von Mruff pisze...

Koniecznie filmik nr dwa!

Alicja Biała pisze...

lecę!

Alicja Biała pisze...

super! Obejrzałam! No nie mogę!